دلتنگم،نمیدانم برای کی....

بده دلتنگ باشی خیلییییییییییی...

تا حالا دلتنگ شدی ؟!

نه رو زمین جا داری نه رو اسمون

ولی خداییش میکسش با یه چیزی خیلی حال میده،

 

سلام،سلامی دوباره شورش

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم