ریرا حال همه ما خوب استملالی نیست جز گمشدن گاه به گاه خیالی دورکه مردم به آن شادمانی بی سبب می گویندبا این همه عمری اگر باقی بودطوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل نا ماندگار بی درمانتا یادم نرفته است بنویسمحوالی خواب های ما سال پر بارانی بودمیدانم همیشه حیاط آنجا پر از هوای تازه ی باران نیامدن استحتی هر وهله گاهی هر از گاهیببین انعکاس تبسم رویا شبیه شمایل شقایق نیست؟خواب دیدم خانه ای خریدمبی در ، بی دیواربی پرده بگویمتمن چهل ساله خوا سوته دلان...ما را در سایت سوته دلان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16
ما را در سایت سوته دلان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9
ما را در سایت سوته دلان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14
ما را در سایت سوته دلان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94
بده دلتنگ باشی خیلییییییییییی...
تا حالا دلتنگ شدی ؟!
نه رو زمین جا داری نه رو اسمون
دلتنگی بده
ولی خداییش میکسش با یه چیزی خیلی حال میده، سوته دلان...
ما را در سایت سوته دلان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132