سوته دلان

خرید بک لینک
ریرا  حال همه ما خوب استملالی نیست جز گمشدن گاه به گاه خیالی دورکه مردم به آن شادمانی بی سبب می گویندبا این همه عمری اگر باقی بودطوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل نا ماندگار بی درمانتا یادم نرفته است بنویسمحوالی خواب های ما سال پر بارانی بودمیدانم همیشه حیاط آنجا پر از هوای تازه ی باران نیامدن استحتی هر وهله گاهی هر از گاهیببین انعکاس تبسم رویا شبیه شمایل شقایق نیست؟خواب دیدم خانه ای خریدمبی در ، بی دیواربی پرده بگویمتمن چهل ساله خوا سوته دلان...ادامه مطلب

ما را در سایت سوته دلان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:51

رفتن  "رفتن" !رفتن که بهانه نميخواهد ،يک چمدان ميخواهد از دلخوريهاى تلنبار شده و گاهى حتى دلخوشيهاى انکار شده ...رفتن که بهانه نميخواهد وقتى نخواهى بمانى ، با چمدان که هيچ بى چمدان هم ميروى !  ماندن اما بهانه مى خواهد ،دستى گرم، نگاهى مهربان، دروغهاى دوست داشتنى،دوستت دارمهايى که مى شنوى اما باور نمى کنى،يک فنجان چاى، بوى عود، يک آهنگ مشترک، خاطرات تلخ و شيرين ... وقتى بخواهى بمانى ، حتى اگر چمدانت پر از دلخورى باشد خالى اش مى کنى و باز هم ميمانى ...ميمانى و وق سوته دلان...ادامه مطلب

ما را در سایت سوته دلان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:51

سلام،سامولیکوم مای بلاگ دلتنگم،نمیدانم برای کی....بده دلتنگ باشی خیلییییییییییی...تا حالا دلتنگ شدی ؟!نه رو زمین جا داری نه رو اسمونولی خداییش میکسش با یه چیزی خیلی حال میده، سلام،سلامی دوباره شورشدوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم  + نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ ساعت ۱۲:۶ ق.ظ توسط شورش  |  سوته دلان...ادامه مطلب

ما را در سایت سوته دلان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 27 آذر 1404 ساعت: 14:51

سالها دل طلب جام جم از ما میکردآنکه خود داشت ز بیگانه تمنا میکردگذشت و گذشت و گذشتدر یک چشم به هم زدن ثانیه ها و ساعت ها و روزها و سال ها به سرعت از جلو چشمانمون می گذرند و وقتی به پشت سر نگاه میکنم به خودم میگم چه راه طولانی و پر پیچ و خمی بر ما گذشتاکنون سال1401 بیست و هفتم دی ماه در یک روز بارانی و سرد در محل کار یادی کردیم از وبلاگ حرف ها و نوشته هایی به بلندای همین روزهایی که نبودم هست اما ...زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برودزندگی ضرب زمان است در ضربان ابدیت. + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ساعت ۱۲:۲۴ ب.ظ توسط شورش  |  سوته دلان...ادامه مطلب

ما را در سایت سوته دلان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 9:26

دلتنگم،نمیدانم برای کی....

بده دلتنگ باشی خیلییییییییییی...

تا حالا دلتنگ شدی ؟!

نه رو زمین جا داری نه رو اسمون

دلتنگی بده

ولی خداییش میکسش با یه چیزی خیلی حال میده، سوته دلان...

ما را در سایت سوته دلان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 18:07

صفحه بندی